PGA TOUR a anunțat astăzi că Brian Rolapp a fost numit Chief Executive Officer (CEO). Rolapp se alătură TOUR după ce a petrecut mai mult de două decenii cu
National Football League (NFL), unde a contribuit la remodelarea modului în care fanii experimentează sporturile live și cel mai mai recent a fost Chief Media and Business Officer al ligii.
După un proces amplu, Comitetul de căutare a CEO-ului PGA TOUR – format din Arthur M. Blank, Tiger Woods, Adam Scott, Jay Monahan, Joe Gorder și Sam Kennedy, l-au recomandat în unanimitate pe Rolapp pentru acest rol. Rolapp este un executiv experimentat în sport și media, care are setul de competențe specifice necesare pentru să se bazeze pe impulsul TOUR – experiență în mărirea afacerilor sportive într-un peisaj în schimbare rapidă și o apreciere clară a ceea ce face TOUR-ul special și unde poate merge mai departe. Rolapp va începe oficial noul său rol la sfârșitul acestei veri.

După ce a format Comitetul de căutare pentru a-i găsi succesor, comisarul Jay Monahan va transfera responsabilitățile sale de zi cu zi către noul CEO și se va concentra din ce în ce mai mult pe rolul său de membru al PGA TOUR Policy Board și PGA TOUR Enterprises Board până la sfârșitul anului 2026.
„În urmă cu un an, am informat consiliile noastre de administrație că, la împlinirea unui deceniu în calitate de comisar, mă voi retrage din rolul meu la sfârșitul anului 2026″, a declarat Jay Monahan, comisar PGA TOUR. „De atunci, am lucrat împreună pentru a identifica un lider care poate construi pe impulsul nostru și de a dezvolta un proces care asigură o tranziție lină. Am găsit exact liderul potrivit în Brian Rolapp, și sunt încântat să să îl sprijin în tranziția de la NFL la noul său rol în conducerea PGA TOUR.”
Rolapp va conduce PGA TOUR
În calitate de CEO, Rolapp va conduce PGA TOUR în următoarea sa fază de creștere și inovare, servind ca CEO al PGA TOUR, Inc. și PGA TOUR Enterprises. Echipa de management a PGA TOUR îi va raporta lui Rolapp de la data începerii activității sale, iar acesta va raporta ambelor Consilii de Administrație.
„Sunt onorat să mă alătur PGA TOUR într-un moment atât de important”, a declarat Rolapp. „PGA TOUR reprezintă cel mai înalt nivel de competiție, integritate și oportunitate globală în jocul de golf, iar eu cred profund în misiunea TOUR și potențialul său de a crește și mai puternic. Sunt gata să mă apuc de treabă – alături de jucătorii, partenerii și echipa de conducere pentru a construi o valoare durabilă și a oferi un viitor și mai dinamic pentru sport și fanii noștri.”
În ultimii doi ani, PGA TOUR a construit un impuls semnificativ – remodelarea programului său competitiv, asigurând o investiție de 1,5 miliarde de dolari, creând oportunități de echitate pentru jucători și lansând inițiativa de cercetare Fan Forward. Aceste inovații se bazează pe o fundație solidă de drepturi media de lungă durată și parteneriate corporative, parcursuri dovedite de dezvoltare a jucătorilor și o bază de fani în creștere.
Ca Chief Media și Business Officer al NFL, Rolapp a supravegheat afacerile comerciale ale ligii, inclusiv drepturile de difuzare și digitale, NFL Network, NFL Films, sponsorizări, produse de consum și entitatea de investiții private a ligii, 32 Equity. Sub conducerea sa, NFL a obținut acorduri media istorice
cu Amazon, CBS, ESPN/ABC, FOX, NBC, Netflix și YouTube, lansând în același timp platforme inovatoare platforme inovatoare, cum ar fi NFL + pentru a extinde raza de acțiune digitală a ligii.
O victorie pentru fani
„Vreau să mulțumesc Comitetului de căutare pentru că a acționat cu concentrare și urgență pe parcursul acestui proces. Tiger Woods și Adam Scott au jucat roluri active pe tot parcursul și au fost parteneri incredibili în acest proces, iar eu vreau să-i mulțumesc în special lui Jay Monahan pentru rolul critic pe care l-a jucat în selectarea unui succesor”, a declarat Blank, care face parte din Consiliul de Administrație al PGA TOUR Enterprises și a condus Comitetul de căutare.
„După ce am lucrat cu Brian în perioada în care am fost în NFL, am văzut direct capacitatea sa de a conduce cu viziune și colaborare, și de a livra rezultate. El înțelege de ce este nevoie pentru a ridica un brand sportiv global brand sportiv global și sunt încrezător că va aduce aceeași energie și excelență la PGA TOUR.”
„Numirea lui Brian este o victorie pentru jucători și fani”, a spus Woods. „El are un respect clar pentru joc și jucătorii noștri și aduce o perspectivă proaspătă din experiența sa în NFL. Sunt entuziasmat cu privire la ceea ce este înainte – și încrezător că, cu conducerea lui Brian, vom continua să creștem TOUR în moduri care avantajează toți cei care iubesc acest sport.”
Rolapp s-a alăturat NFL în 2003 și a urcat rapid în ierarhie, devenind COO al NFL Media și ulterior CEO al NFL Network. Viziunea sa strategică a fost esențială în încheierea unor parteneriate cu branduri precum Apple, X, Nike și Fanatics, contribuind la poziționarea NFL ca lider global în divertismentul sportiv divertisment. Absolvent al Universității Brigham Young și al Harvard Business School, Rolapp – care a fost a fost recunoscut de Sports Business Journal’s Forty Under 40 Hall of Fame – este considerat în general drept unul dintre cei mai desăvârșiți executivi din sport.

Despre PGA TOUR
Prezentând cei mai mari jucători de golf, PGA TOUR atrage, inspiră și are un impact pozitiv asupra fanilor, partenerii și comunitățile din întreaga lume.
PGA TOUR, cu sediul central în Ponte Vedra Beach, Florida, co-sancționează turneele de pe PGA TOUR, PGA TOUR Champions, Korn Ferry Tour, PGA TOUR Americas și administrează PGA TOUR QSchool presented by Korn Ferry și PGA TOUR University.
Membrii TOUR reprezintă cei mai buni jucători din lume jucători din lume, provenind din 28 de țări și teritorii. Prezentând cele mai mari momente din sport, cu istoria și moștenirea în joc, PGA TOUR are parteneriate pe termen lung de distribuție internă pentru transmisiuni pe CBS, NBC și Golf Channel și servicii de streaming video pe ESPN+.
La nivel internațional, reportajele PGA TOUR sunt disponibile în peste 200 de țări și teritorii în 30 de limbi prin intermediul 39 de parteneri audiovizuali și digitali. Practic, toate turneele sunt organizate ca organizații nonprofit pentru maximizarea donațiilor caritabile, iar până în prezent, turneele din toate turneele au generat peste 4 miliarde de dolari.
Fanii pot urmări PGA TOUR pe noua aplicație PGA TOUR și PGATOUR.COM, precum și pe rețelele de socializare inclusiv Facebook, Instagram (în spaniolă, coreeană și japoneză), LinkedIn, TikTok, X (în engleză, spaniolă și japoneză), WhatsApp (în engleză și spaniolă), WeChat, Weibo, Toutiao
și Douyin.
Leave a comment